• Dostawa

Termin realizacji zamówienia (czas wysyłki) wynosi od 24h do 3 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie przesyłki oraz jej dostawę - chyba, że w opisie produktu lub jego parametrach podano inny czas dostawy.

O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki DHL należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki InPost należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej UPS należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://wwwapps.ups.com/tracking/tracking.cgi?tracknum=

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej GLS należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Poczty Polskiej należy wkleić numer listu przewozowego na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia, kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków bądź uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.

W razie Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i podejmie drugą próbę doręczenia. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka wraca do sklepu.

Koszt wysyłki podany jest przy składaniu zamówienia.

dostawa.jpg